سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علی السلطان علی ابن موسی الرضا،

         سلطان ملک خراسان،

               سلطان سرزمین ایران،

               سلطان دل های پریشان،

               سلطان چشم های گریان،

.... و سلام علی سلطان العشاق.

کسی می گفت ما فرمانده هرچه باشیم فرمان بردار عشقیم. ولی شما حتی فرمانده عشقید. سلطان عشقید.

پس سلام بر سلطان عشق.

نه اقرار باشد که کردار نیک تان به ما آموخته است. و مگر جز سلطان عشق که می تواند تن پیرمرد را در حمام بشوید و وقتی پیر مرد او را شناخت و خجالت کشید، حتی دلداری اش دهد.

... یا جز سلطان عشق که می تواند صدای التماس و جیک جیک گنجشکی که به عبایش نوک می زند را بشنود و برای نجات جوجه  های گنجشک از خطر مار شتاب کند. حجت خدایید دیگر و مگر دانستن زبان حیوانات برای تان کاری دارد.

رأفت تان دیرینه بوده و هر کدام مان با قدم در صحن و سرای تان آن را با تمام وجودمان حس کرده ایم.

ایها الامام الرئوف:

ما همان جوجه های گنجشکیم که مارها بر در لانه شان چنبره زده اند و چشمانمان به رأفت تان است.   

 

                


نوشته شده در  یکشنبه 90/7/17ساعت  2:6 عصر  توسط آمنه 
  نظرات دیگران()

...می گویند محبتت آنقدر بی کرانه بود که دیگر محبت نبود ...که  رأفت  بود...وبرای همین است که همیشه صدایت می زنم یا امام رئوف...


نوشته شده در  شنبه 90/7/16ساعت  11:54 عصر  توسط راحیل 
  نظرات دیگران()

بی‌بی زن زیرکی است. دوره خان و کدخدایی، زن خان چند پارچه آبادی بوده و خانه خان را می‌چرخانده. دایی جان می‌گفت : موقعی که هیچ کس توی آبادی رادیو نداشت ،آقام یک رادیو از شهر آورد. شب تا شب مردم آبادی خانه ما جمع می‌شدند و رادیو گوش می‌دادند.

همان زمان ، روزی بی‌بی وارد اتاق می‌شود و به قول خودش صدای نامحرم می‌شنود. هر چه می‌گردد کسی را نمی‌بیند. چادرش را روی سرش می‌کشد و یا الله یا الله گویان زیر تاقچه‌ای که رادیو روی آن بوده، را می‌کشد و می‌اندازد در خانه. تنها رادیوی آبادی خراب می‌شود و مدت‌ها رادیو نداشتند.

چند روز پیش تا بی‌بی وارد خانه خاله می‌شود ، دستگاه ماهواره را می‌بیند و می‌گوید بوی کفر می‌دهد و خاله ترسان و هراسان آن را جمع می‌کند.

دایی می‌گوید زن خان است دیگر گول نمی‌خورد. ولی من می‌گویم بنده مخلص خداست و شامه‌اش به خطا نمی‌رود.


نوشته شده در  سه شنبه 90/7/12ساعت  10:55 عصر  توسط آمنه 
  نظرات دیگران()

روزنامه دیلی میل: «پلیس نیویورک به زنانی که دامن کوتاه می پوشند تذکر می دهد و به آنها یادآور می شود هر لحظه ممکن است به آنها تجاوز شود.»


به گزارش جام نیوز، در پی افزایش تجاوزات جنسی به زنان در کشورهای غربی به خصوص آمریکا، روزنامه انگلیسی دیلی میل در خبر امروز خود 01 اکتبر (09 مهر) نوشت: «پوشیدن لباسهای نامناسب و دامن های کوتاه باعث می شود که به زنان تجاوز شود به همین دلیل پلیس نیویورک به زنانی که دامن کوتاه می پوشند تذکر می دهد و به آنها یادآور می شود هر لحظه ممکن است به آنها تجاوز شود.»
این روزنامه ادامه داد: «آزادی پوشش زنان در کشورهای غربی موجب یک عصبانیت عمومی شده است چراکه پوشیدن لباس های جذاب و دامن های کوتاه با درصد تجاوز رابطه مستقیم دارد.»
دیلی میل در رابطه با دیگر هشدارهای پلیس نیویورک به زنان افزود: «پلیس نیویورک همچنین به زنان متذکر می شود که پوشیدن دامن کوتاه باعث جذاب شدن آنها می گردد و دسترسی متجاوزان به آنها را آسانتر می کند.»
منبع:http://alef.ir//1388/content/view/119332

 


نوشته شده در  دوشنبه 90/7/11ساعت  11:23 صبح  توسط سنا 
  نظرات دیگران()

 ده سال از عمرش را در دانشگاه گذرانده بود. با این حال متواضع و محجوب مانده بود.

گفتم: پاک بودن در دانشگاه آن هم از نوع صنعتی اش شیوه پیغمبران است. آخر تو چگونه دست از حجابت برنداشتی و استاد و همکلاسی هایت را پدر و برادر تصور نکردی و نگفتی و نخندیدی؟

 گفت: بیش از اینکه دینم را برای نسیه آخرت بخواهم، و از ذوق حلوای بهشت یا ترس از آبجوش جهنم بخواهم خودم را حفظ کنم به این نتیجه رسیدم که دین باید به درد همین دنیای من بخورد، آخرتش هم پیشکش.

 حالا هم از روزی که در جاده دین راه می روم و همکلاسی هایم را پسر خاله تصور نمی کنم هم بهتر درس می خوانم و هم در درس و کارم موفق ترم. هم هر دقیقه لنگ عشق کامبیز و طرب صوت منوچهر و جواب متلک هومن نیستم.


نوشته شده در  دوشنبه 90/7/11ساعت  8:20 صبح  توسط لیلا 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
از ناز تا نیاز
حیاء
فراخوان اولین جشنواره ملی حجاب؛ یادگار فاطمه(س)
مریم مقدس حامی روسری دختران مسلمان
فراخوان مقاله حجاب، زینت آفرینش
[عناوین آرشیوشده]